marți, 5 ianuarie 2010

Am vorbit cu Mos Craciun


Am vorbit cu Mos Craciun. Era obosit si foarte trist. Ma compatimea, voia sa imi aduca in cadou ceea ce, spunea el, meritam deja demult. Nu mi-a spus ce anume. Dar era trist, foarte trist. Incerca sa-mi zimbeasca, sa imi zica cit de mult as fi meritat acel cadou... dar, in acelasi timp, imi promisese sa treaca si pe la anu. Stiam ca nu voi fi cumpatat si iarasi nu voi merita cadou din partea lui, dar el imi zimbise. Pur si simplu imi zimbise si a plecat. Am ramas sa il privesc mut si sa il vad cum se inalta spre Tara Nordului, spre casa. Avea nevoie si el de odihna.
Iar eu am ramas sa ghicesc ce cadou imi pregateste pentru anul viitor. Incercam sa cred ca imi va aduce linistea cea dorita si ... pe tine. Insa stiam ca nu este posibil: nu e cazul sa speri ceva, ce nu poate sa se intimple vreodata... Dar, totusi, Mos Craciun are puteri magice. Poate, atunci, ar fi totusi posibil sa pot primi acel cadou unic si atit de dorit, acea liniste unica ce ai aduce-o tu la mine-n suflet si ce m-ar face sa nu-l mai vad niciodata atit de trist pe Mos Craciun.

Un comentariu:

  1. Vreau sa-ti doresc din tot sufletul ca Mos Craciun sa-ti aduca ceea ce meriti: dragostea la care visezi, linistea de care ai nevoie, pacea din suflet pe care o cauti si un gind curat si plin de cugetare! Inca nu e tirziu, trebuie doar sa speri, doar stii ca Mos Craciun vine atunci cind nu te astepti, cu atit mai mult ca mai are o sansa sa o faca si la 14 ianuarie.Trebuie doar sa crezi.Speranta e ceea ce-l face pe om sa reziste , sa reusesasca si sa creada in propriile forte. Fara speranta si optimism omul devine nimic, un loc pustiu... iar menirea noastra pe pamint nu e de a fi locuri pustii...
    asa a spus odata un om foarte intelept.era profesorul meu intr-un timp demult trecut... :)
    draft

    RăspundețiȘtergere

Poti adauga un comentariu aici