luni, 7 august 2017

Te iubesc

goodfon.ru
Daca as vorbi acum cu tine ti-as spune cit de mult te iubesc. Cuvintele mele ar luneca lin pe corpul tau aidoma picaturilor de ploaie ce te imbratisau in ziua ceea. Mai tii minte cum priveai acei stropi? Cuvintele mele ar taia acea tacere ce se asternuse intre noi pentru a aduce... nu mai stiu daca imi permiti sa rostesc cuvintul "dragoste"... Te rog, permite-mi sa-ti spun ca inca te mai iubesc. Vreau sa-ti impartasesc sentimentul meu ce l-am purtat atitia ani ascuns undeva adinc, prea departe de lumea din jur. Stii ce ascult? Enrique... da, anume pe el si totul in jur redevine "tu": te vad, te simt si te admir.
Mi se fringe inima cind stiu ca nu pot sa te sarut si ca totul ce va urma nu va fi decit un vis, caci nu esti alaturi si nu sunt eu acel norocos ce impartaseste o seara de familie impreuna cu tine. Nu sunt gelos, cred ca mai degraba este doar un sentiment de tristete profunda ce se asterne peste inima mea. Atit de mult as dori sa fii alaturi!
Viata far de tine m-a invatat multe. Am invatat sa traiesc altfel, sa fiu diferit pentru a trece peste toate: nu reprosesz si incerc, da, anume incerc sa nu mai mor de durere precum o faceam cindva. Cred ca am reusit, cred ca ai reusit si tu.
Insa acum totul ce conteaza se opreste pe marginea buzelor mele: e un sincer te iubesc si un sarut ce doreste atit de mult sa-ti aporte gingasia unei lungi taceri, unei adevarate iubiri ce inca mai traieste.

Iti multumesc pentru cele spuse: de fapt, imi imaginezi cum m-as fi simtit daca am fi discutat: la sigur as fi scris aceste cuvinte simtindu-ma mult mai bine. Te iubesc si imi lipsesti.

Un comentariu:

  1. Îmi place ! E ruptă din suflet şi asta o face specială (cum e şi Enrique... ) !
    draft

    RăspundețiȘtergere

Poti adauga un comentariu aici