marți, 22 aprilie 2014

Din nou

Si iarasi te revad in ea, acea interpreta, actrisa sau pur si simplu o trecatoare... vine, reapare in viata mea  pentru a-mi revasi sentimentele. Stim ambii ca este aproape imposibil, dar credem. Stiu ca mai crezi si tu. Acel "aproape" ne chinuie, ne sfîsie si nu ne permite sa uitam totul. Stii de ce? Pentru ca nu putem. Si chiar de am fi putut, cred ca iubirea noastra ne-ar fi regasit iarasi. Ne-ar fi urmarit si am fi fost ajunsi de acest dulceag blestem.
Cred ca este ceva mai mult decit pare. Este aidoma unui aisberg, nu îi vedem decit virful. Adevarata dragoste se ascunde de ochii nostri si multa lume nu percepe decit aparentele de la suprafata. Poate de aceea si ai vrut sa pleci, ai crezut sa poti uita cele vizibile. Ai uitat de ceea ce ramine sa se ascunda de vazul tuturor, ceea ce se adaposteste mult in profunzime ...ceea ce conteaza cu adevarat.
Iarta-mi cuvintele, dar doare. Doare ceea ce faci, doare absenta ta, decizia de a nu mai fi precum cindva. Poate ai avut dreptate, poate... insa doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti adauga un comentariu aici