joi, 26 noiembrie 2009

Zimbesc


Ma trezesc, te-am visat.. ce dulce erai acolo, in vis... Si erai doar a mea... Dar trebuie sa ma grabesc, o noua zi incearca sa intre cu realitatea ei la mine in casa. Incearca sa te alunge, dar nu ii reuseste. Imi aduc aminte de zimbetul tau, zimbesc si eu... Intru in autobus, ma asez si, brusc, iti vad ochii!.. Iarasi zimbesc, iar autobusul isi continua miscarea somnoroasa... Metrou, autobus, si din nou fug undeva. Nu prea am timp sa reanalizez visul, dar stiu ca undeva, acolo, ai fost tu... Merg la dreapta, apoi la stinga, si iarasi la dreapta. In sfirsit, am ajuns, ma asez... lucrez... uit de totul si de toate caci lucrez, dar, totusi, zimbesc (mi-am reamintit de tine). Ma asez din nou, lucrez, fug, ma asez, la dreapta, la stinga, mai jos, iarasi lucrez... ramin prizonierul propriului serviciu si infinitatea de timp ce se scurge trece, parca, pe alaturi. Iarasi fug undeva, iarasi caut ceva si, in sfirsit, gasesc putere pentru a mai lucra... Sunt obosit, revin acasa: autobus, metrou, autobus, iarasi caut ceva... obosit, foarte obosit.
Dar stii ceva? Din nou zimbesc, caci imi aduc aminte de dragostea noastra si de tine...
Cit de mult te iubesc!

3 comentarii:

  1. Stii , cat nu ai fugi de Dragoste nu scapi de ea ; si daca totusi vrei sa scapi , inceteaza sa mai fugi ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Родная

    Не дал мне Бог блистать звездой
    На поприще поэтов и талантов.
    Но неуменье лгать становится слугой
    Стихов, как небо на плечах Атланта.
    Прости, что не могу держать слова
    На языке, его бы вырезать пришлось.
    Ты говоришь, вертится голова.
    Моя и вовсе потеряла ось.
    Любовь взаимная в цветных мечтах
    Мне рисовалась точкою опоры.
    Твой гибкий стан – Земли рычаг
    Моим ладоням оказался впору.
    Всем должно воспевать в века
    Твои власы, глаза, и ласку, и улыбку.
    А мне лишь надо засыпать,
    Прижавшись носом к твоему затылку,
    По улицам ходить рука в руке,
    Как будто губ не размыкая,
    И ждать с людей в томленья холодке,
    Чтоб прошептать: «Моя родная».

    18.05.98

    RăspundețiȘtergere

Poti adauga un comentariu aici