vineri, 18 septembrie 2009

Azi vreau sa fiu fericit

Azi doresc sa fiu vesel: nu vreau sa fiu trist si disperat, vreau sa zimbesc si sa uit de toate durerile si esecurile mele. Azi vreau sa fie chef, sarbaoare si veselie, multa veselie... sa curga buna dispozitie pretutindeni si sa aud hohote de ris. Vreau sa zimbesc soarelui si vintul sa imi preia surisul, ducindu-l hat departe peste dealuri. Sa il auda toti acei care sunt departe, sa se bucure si ei cu mine! Nu vreau sa fiu trisit, uit de toate cele rele si ma arunc in betia veseliei - ce bine e !
Si voi reusi: stii de ce? Pentru ca cei mai frumosi ochi vor fi linga mine - ochii tai!
Pentru ca cea mai frumoasa voce va sopti ceva pentru mine - vocea ta! Pentru ca cea mai suava si dulce melodie va fi in jurul meu - melodia ce o vei inghina tu!
Pentru ca cea mai fina atingere va atinge fata mea - tingerea degetelor tale!
Pentru ca cea mai frumoasa fiinta va fi a mea - tu vei fi alaturi!

Pentru ca existi.., imi imaginez ca esti cu mine...
Pentru ca doar asa sunt fericit.., incerc sa visez ca suntem impreuna.
Pentru ca ai putea sa imi vorbesti, continui sa cred ca o faci pentru a ma simti fericit.
Pentru ca ai putea sa ma privesti, incerc sa cred ca nu m-ai uitat si ma revezi in visele tale...
Pentru ca ne-am iubit... retraiesc clipele traite impreuna.

... Azi vreau sa fiu fericit, chiar daca stiu ca nu esti linga mine. Poate asa vei auzi undeva fericirea mea si vei intelege ca, de fapt, nu sunt.
Si atunci vei veni la mine.

2 comentarii:

  1. cred in faptul ca aceasta lume va deveni odata perfecta, ca toate vor sta la locul lor, ca durere si lacrimi nu vor mai exista , ca toti vor putea sa spuna intr-o zi :sunt fericit!!!!!!!
    ...dar pina atunci mai e putin... dar ma simt un suflet usor acum, plin de optimism, care are puterea sa vada bunatatea si curatenia sufletului din oameni.stii de ce? - pentru ca in sfirsit te vad hotarit.era si timpul.cum poti sa-ti permiti sa suferi atit? ar mai fi o nuanta - sa ai puterea sa faci si pasul odata ce ai avut taria sa ei o hotarire, dar asta depinde acum doar de tine. oricum, omul care lupta, intr-un sfirsit obtine ceea ce-si doreste - asta m-ai invatat tu acum multi ani.
    si nu trebuie sa-mi multumesti de fiecare data ca citesc.nu o fac doar pentru placerea ta.o fac pentru ca am gasit un suflet care poate sa ma inteleaga si pe care pot sa-l inteleg :) draft

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru ca citesti :-) si ma bucur ca iti place, draft.

    RăspundețiȘtergere

Poti adauga un comentariu aici