sâmbătă, 5 septembrie 2009

Departe

Ai plecat?.. Nu stiu.
M-ai uitat?.. Cred asi muri, daca s-ar intimpla.
Nu ma mai iubesti?.. Posibil, dar nu pot schimba acest lucru.
Pretinzi ca nu ma mai stii?.. Nu vreau sa cred aceasta.
Citesti acum aceste rinduri?.. M-as simti cel mai fericit pamintean.
Zimbesti?.. Ar insemna ca am stiut sa te fac atit de frumoasa si as fi gelos in acelasi timp. Stii de ce gelos? Pentru ca l-as face fericiti pe acel ce este acum linga tine (este?). El ar putea sa iti fure acest zimbet, ce, de fapt, imi apartine mie.
Cit de mult imi doresc acum sa te vad zimbind. As fi sigur ca mi-ai zimbi doar mie, iar eu mi-asi permite sa fiu egoist. Te iubesc prea mult pentru a putea sa impart cu cineva zimbetul tau.
Unde esti?.. Ma doare sa raspund... ma doare sa imi amintesc ca nu esti linga mine. Si daca nu esti aici, atunci... unde esti? Departe. Doare.
Visezi?.. Vai, cit de mult mi-as dori sa visezi, sa poti rupe din inconstientul tau amintirile legate de noi. Anume in vis (cel putin) voi sti ca ma revezi si suntem fericiti.

Iubesti pe altcineva?.. Sa mi-o spui tu, poate, dupa ce vei gasi raspunsul la aceasta intrebare undeva adinc in inima ta. Dar nu te grabi, posibil este cel mai important raspuns din viata noastra. Te rog, nu te grabi...
De ce atitea intrebari?.. Pentru ca ma doare si esti departe, atit de departe de mine incit nu imi ajunge nici puterea gindului pentru a te regasi.

Un comentariu:

  1. "...Visezi?.. Vai, cit de mult mi-as dori sa visezi, sa poti rupe din inconstientul tau amintirile legate de noi. Anume in vis (cel putin) voi sti ca ma revezi si suntem fericiti..."
    eu as mai continua asa: "daca citesti acest mesaj dimineata,atunci el dainuie pe langa tine si ti-a vegheat somnul... in ambele cazuri sa stii ca ma gindesc la tine..."

    RăspundețiȘtergere

Poti adauga un comentariu aici